Rok se s rokem sešel

30.12.2015 19:01

Ono se to lehce řekne, ale hůř dodrží, znáte to. Prokletá prokrastinace, řekl by jeden, nevídaná lenost, kontroval by druhý. Prava bude tak nějak mezi tím. Moc zájmů znamená málo času. Takže něco slibovat sobě nebo svým čtenářům, to je závazek, který je někdy nesplnitelný. Ale budu se snažit to tu trochu udržovat při životě.

Ono za ten rok se toho vlastně ani tolik neudálo. Hodně času mi brala škola a psaní jsem odsunul na druhou kolej. V Trapsavci jsem vyšel na prázdno a v mnoha jiných soutěžích také. Takže třetí místo v soutěži O stříbřitělesklý halmochron je spíše náplastí než výhrou. Taky jsem bodoval ve dvou menších soutěžích na druhém a třetím místě a na podzimní setkání na Těnovické faře jsem napsal hororovou povídku. Tak snad je se na co těšit, zkusím své sliby splnit co nejdříve, ne až za rok.