Už to přišlo!!!!

08.10.2014 12:12

Už ji mám doma, svou první samostatnou knížku. Zahrada pro Enuel. Tak jako vždycky, když se člověk na něco moc těší, i já se toho nemohl dočkat. Z Nové Formy, mi psali, že balík pošlou nejpozději v pátek. Přečkat víkend byl pro mě malý zázrak a v pondělí zazvonil pošťák. Když jsem balík rozbalil a dostal se na vrchol svého očekávání, nelitoval jsem. Samozřejmě, protože jsem si grafický návrh dělal celý sám, naprosto bez zkušeností vedený jen intuicí a technickými požadavky nakladatelství, musel jsem být spokojený. A těch pár detailů, které nevyšly, jak jsem zamýšlel, těch několika mušek se pro příště vyvaruji. Jako třeba zbytečně tmavý nadpis na obálce, někdy možná moc velké obrázky v textu. Jak říkám, jen mušky, co mě nakopnou k tomu, aby to příště bylo ještě lepší.

Snad už od příštího týdne bude k dostání zde.

Ale zpátky k mým pocitům. Řeknu třeba něco o tom, jak mile mě překvapila spolupráce s nakladatelstvím Nová Forma. Rychlost, vstřícnost, osobní přístup. Knížku jsem psal asi dva měsíce, druhou verzi přepracoval asi za půl roku a dalšího půl roku všechno piloval, brousil a ladil. Pak jim pošlu podklady a udělám "uff", jako že mám od té zpropadené Enuel konečně klid, a ejhle, ono to trvá osm dní a je to tu.

Prostě paráda. Nabudilo mě to natolik, že jsem hned začal uvažovat, o čem bude moje další knížka. Nebo, že bych konečně napsal ten první díl, o tom jak se ta dětská partička dala dohromady?